Assoorid 07.01- 14.01

Teekond Assooridele algas Tallinna Lennujaamast pühapäeva hommikul kell 08.00.

Meie lend startis kell 10.00 ja ees ootas väga pikk teekond läbi Hollandi  ja Portugali pealinnade Terceirale. Ees ootas eksootiline praktika koht umbes 4300 kilomeetri kaugusel.

Lissabonis proovisime nende rahvusrooga - panniroog tursa kalast, munast, oliividest, riisist ja peenikestest friikartulitest. Meie jaoks liiga rasvane ja maitsetu.

Terceirale jõudsime kohaliku aja järgi kell 19.15, siinkohal tasub mainida, et Eestiga oli meil ajavahe kolm tundi.
Lennujaama sisenedes olime ärevil ja ootasime kõik põnevusega liikuva lindi juures. Ei saanud ju kindel olla, et ka meie pagas meiega koos reisib.
Kõigil olid kohvrid käes välja arvatud õpetaja Kairil, mida ei olnud seda ei olnud ega tulnud. Kohver otsustas jääda Amsterdami koos praktikalepingutega.
Meile oli vastu tulnud kohaliku kutsekooli esindaja Sandra. Ta võttis meid rõõmsalt vastu ja oli valmis meie uudishimulikele küsimustele vastama seni kuni õpetaja Kairi kohvri kadumise kohta kaebust esitas.

Bussiga viidi meid hotellidesse, õpilased ühte ja õpetajad teise. Vaatasime oma majutuskohad üle ja läksime koos linna peale keha kinnitama. Kesklinna söögikoht Tropical Point pakkus meie mõistes kiirtoitu.
Õpilased valisid burgereid ja friikaid ja õpetajad otsustasid pärast pikka lendu kergema toidu kasuks. Vaata vasakul olevat pilti. NB! Kirjade järgi oli tegemist puuviljasalatiga.